reklama

Tma

Mám rada tmu. Azda si mnohí poklepkáte na čelo, či môže byť človek, ktorý niečo takéto povie, normálny. Ale mám na to pár pádnych dôvodov. Prvým je ten, že tma má tu najkrajšiu farbu a to, ako všetci vieme, čiernu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Nie je to len farba smútku, je to farba tajomna, záhady, niečoho nepoznaného. Ja osobne ako milovníčka čiernej som do nej takmer vždy aj odená a občas mám pocit, akoby som s tmou splývala a stratila sa v nej. Vo vlastných myšlienkach a vo vlastnom svete. Umocňuje to vo mne pocit, že dokonalosť predsa len existuje. Ďalej si predstavte, že vonku je jemný vetrík, vaše kroky sprevádza hudba, ktorú zbožňujete a len tak sedíte a hľadíte na hviezdy. Romantici mi budú oponovať, že je predsa len krajšie pozorovať ich s niekým, o čom samozrejme nepochybujem, aj keď ja mám rada, keď môj fantazijný svet aspoň chvíľu nikto neruší, najmä ak sa do neho nerozumie:) V takýchto momentoch mám pocit absolútnej slobody, neobmedzenosti, pokoja, krásy a ešte mnoho iných. Rada riskujem a chodím tmavými ulicami kde moje kroky sprevádzajú len pouličné lampy. Poviete si - samotárska čudáčka, ale nie je to celkom pravda. V mojej hlave sú zakútia plné krásnych obrazov, moje sny, ktoré nemajú žiadne hranice.
Tma mi dovoľuje snívať s otvorenými očami. Rada si pred spaním zhasnem a schovám sa pod perinu. Nespím, len vymýšľam, čo by bolo keby... V tme sa zdá všetko reálnejšie.
S príchodom rána je tu opäť sterotyp, špinavé autobusy, budík, realita...Tá ma nebaví. Som večný rojko, ktorému tma prináša nádej, bezpečie a krajší svet:)

Zuzana Jacková

Zuzana Jacková

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neobyčajná, zvláštna, ironická, divoká a zároveň jemná. Chvíľu jasné slnko, následne búrkový mrak;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu