reklama

Sklamanie

Už je to mesiac,čo spolu nie sme, už je to mesiac,čo ťa viac nechcem. Polámané kúsky srdca snažím sa zalepiť, rozumom si tvoje konanie stále neviem vysvetliť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

V snoch sa ešte občas stane,že sa máme radi,

realita všetko ničí,nie sme kamaráti.

Všetky tvoje bozky boli falošné,

aj tie naše rozhovory polnočné.


Čakala som večnú radosť v tvojej blízkosti,

avšak všetky moje spomienky majú príchuť trpkosti.

Keď si ma držal za ruku a vravel:"Mám ťa rád"...,

koľká zloba ťa prinútila takto klamať?


Zlomil si mi srdce v priamom prenose,

dýku vrazenú do srdca si mi priniesol na podnose.

Moje slzy už vpil vankúš a vreckovky,

no bolesť v srdci sa stále meria na stovky.


Biele víno,červené víno,miešajú sa spolu,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

obrazy našej minulosti prinášajú toľko bôľu.

A košeľa s vôňou prvého bozku,

ktorý si mi ukradol,

stále visí v skrini ako predmet dôkazov.


Naše vlasy spolu v jednom odtoku,

čiastočky tvojej kože s mojimi v nasýtenom roztoku...

Avšak za zradu a využitie sú kruté tresty,

Boh si raz s tebou vyrovná všetky resty:)

Zuzana Jacková

Zuzana Jacková

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neobyčajná, zvláštna, ironická, divoká a zároveň jemná. Chvíľu jasné slnko, následne búrkový mrak;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu