reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Jacková

Zuzana Jacková

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neobyčajná, zvláštna, ironická, divoká a zároveň jemná. Chvíľu jasné slnko, následne búrkový mrak;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Nočné monológy - časť siedma

Zuzana Jacková

Nočné monológy - časť siedma

Už asi týždeň premýšľam nad tým, čo mi je... Nemám žiadny zásadný dôvod byť smutná, nahnevaná, rozladená. A predsa ma niečo zvnútra zožiera. Možno som konečne objavila tú pravú príčinu.

  • 4. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 412x
  • 0
Voľnosť

Zuzana Jacková

Voľnosť

  • 9. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 203x
  • 0
Múry

Zuzana Jacková

Múry

  • 27. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 200x
  • 2
Vzduchoprázdna

Zuzana Jacková

Vzduchoprázdna

  • 27. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 172x
  • 4
Nepochopená

Zuzana Jacková

Nepochopená

  • 5. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 231x
  • 8
reklama
Nočné monológy - časť štvrtá

Zuzana Jacková

Nočné monológy - časť štvrtá

Opäť bola noc. A opäť bola sama. Rovnaký scenár, no iné pocity, situácie, názory. Ako sa s nimi vysporiadať? Štýlovo a vo veľkom! To bola ona. Ak by mohla, pogratuluje si. Nedala na sebe poznať, že by ju niečo štvalo. Stála si za svojím, a ten pocit ju dokonale napĺňal. Bola odhodlaná ako nikdy predtým. Aj keby nerobila správne, bolo to jej rozhodnutie, neskôr by si vynadala. Ale ak to prinesie vytúžené ovocie, pogratuluje zas len sebe samej.

  • 15. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 420x
  • 0
Matika naša každodenná...

Zuzana Jacková

Matika naša každodenná...

Zase raz sa blíži písomka z matiky. Je načase prepočítať všetky príklady, ktoré som odkladala, lebo mi boli až priveľmi nesympatické. Vymedzím si na nich čas a začnem pracovať. Postup sa mi zdá správny, dokonca sa po úmornom premýšľaní dopracujem k nejakému výsledku, avšak pri pohľade do správnych odpovedí zisťujem, že je úplne odveci.

  • 1. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 594x
  • 0
Nešťastná...

Zuzana Jacková

Nešťastná...

  • 24. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 249x
  • 2
O štvrtej ráno

Zuzana Jacková

O štvrtej ráno

  • 6. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 247x
  • 0
Nočné monológy - časť tretia

Zuzana Jacková

Nočné monológy - časť tretia

Niekedy si myslím, že to, čo dostávam, si vlastne ani nezaslúžim. Občas mám dokonca zlé svedomie kvôli niečomu, čo sa mi prepieklo, alebo že si ľudia o mne vytvorili mylný názor, ktorý mi vyhovuje...

  • 22. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 515x
  • 2
reklama
Klamstvá - pravá cesta ku šťastiu?

Zuzana Jacková

Klamstvá - pravá cesta ku šťastiu?

Som z inej planéty. Neviem totižto klamať. Bez tejto "vymoženosti" sa snáď v dnešnom svete nedá existovať. Klamstvá a pretvárka sú všade okolo. Topíme sa v nich.Vypúšťame ich z úst s chladnokrvným výrazom. Je to najľahšia cesta na dosiahnutie cieľa... Najlepší nástroj na zranenie druhého...

  • 18. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 497x
  • 4
Tma

Zuzana Jacková

Tma

Mám rada tmu. Azda si mnohí poklepkáte na čelo, či môže byť človek, ktorý niečo takéto povie, normálny. Ale mám na to pár pádnych dôvodov. Prvým je ten, že tma má tu najkrajšiu farbu a to, ako všetci vieme, čiernu.

  • 7. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 748x
  • 4
Jadro veci

Zuzana Jacková

Jadro veci

Možno by bolo dobré vidieť viac...Viac než len povrch.Zotrieť všetky klamstvá.Naliať si čistého vína.A prejsť k pravej podstate...Ktorá nás robí tým,čím v skutočnosti sme.

  • 25. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 240x
  • 2
Pseudointelektuálna

Zuzana Jacková

Pseudointelektuálna

  • 29. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 352x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu