reklama

Nočné monológy - časť siedma

Už asi týždeň premýšľam nad tým, čo mi je... Nemám žiadny zásadný dôvod byť smutná, nahnevaná, rozladená. A predsa ma niečo zvnútra zožiera. Možno som konečne objavila tú pravú príčinu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Budú ňou zmeny. Práve pred tým cca týždňom som sa rozhodla zmeniť viacero oblastí svojho života. Teda, taká bola teória, v mojich predstavách vyzeralo všetko super, lebo plánujem samozrejme zmeny k lepšiemu. Ale ako som tak vybočila zo svojich vyjazdených koľají, prestala praktizovať niektoré návyky, akoby som prišla aj o časť svojho ja. Znie to čudne, lebo logicky sa nechcem vracať k tomu, že budem oplakávať staré lásky. Ani k tomu nezdravému stravovaniu. A dokonca nechcem ani zabíjať čas nezmyselnými činnosťami, ale...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možno som do nového režimu vhupla príliš zhurta. Možno som ešte v duchu mala povedať posledné zbohom svojej starej láske. Možno som si mala dopriať ešte poslednú Milku Oreo. Možno som si mala ešte na hodinku zahrať League of Legends...

Je jasné, že sa v mojom živote veci menili. Väčšinou to bolo nie mojím pričinením a to je asi hlavný dôvod, prečo to teraz nesiem tak ťažko. Mám rada stereotyp. Áno, ja som presne ten typ človeka, ktorý si proste na niečo zvykne a má to zaužívané najdlhšie, ako sa dá. Stereotyp je istota.

Rozmýšľam, čo ďalej. Svojich plánov sa vzdať nechcem, pretože som sa už rozhodla. Asi preto tento článok. Na utriedenie myšlienok. Spoznanie pravej príčiny mojej momentálnej nálady. Veď predsa neumieram. Ak si zaslúžim, dám si Milku alebo hodinku pri LOL-ku... Aby som bola OK, aby som cítila ten známy pocit, tú istotu stereotypu pripomínanú práve týmto :)

Zuzana Jacková

Zuzana Jacková

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neobyčajná, zvláštna, ironická, divoká a zároveň jemná. Chvíľu jasné slnko, následne búrkový mrak;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu