reklama

Pár slov o móde

Patríte k ľuďom, ktorí módu neriešia, alebo naopak k tým, ktorí sledujú najnovšie trendy? Ja osobne sa nemôžem zaradiť ani k jednej skupine, ale nakupovanie oblečenia a móda ako taká ma nesmierne baví. Keďže si takto "maniačím" už nejaký ten rok, rada by som tejto podstatnej časti môjho života venovala zopár slov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Väčšina maniačok má jednu vec, ktorú pri nákupoch uprednostní. Sú to kabelky, topánky, doplnky... Vyšší stupeň závislosti sa však prejavuje tak, že uprednostňujete všetko. Aby som to celkom spresnila, striedajú sa u mňa určité obdobia. Obdobie šiat, kabeliek, topánok... Áno, to posledné ma drží zatiaľ najdlhšie, čo má aj svoj logický dôvod. V jednom okamihu života som začala preferovať vysoké topánky. Vysoké znamená opätok vyšší ako 11 cm. Keďže som dovtedy bola skôr za pohodlie a kráčala svetom v balerínkach, bolo nutné doplniť botník. Príjemná činnosť, ktorá ma ešte stále baví! :) Šiat a doplnkov mám z obdobia ich kraľovania tiež požehnane. Hlavné ale je, že si každý jeden kúsok vážim a aj viem, kde ho v skrini hľadať :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možno si poviete, odkiaľ na to všetko beriem peniaze. K tomu len toľko - ak by sme môj šatník zhrnuli do určitej sumy, bola by naozaj smiešna, vzhľadom na množstvo vecí. Netajím sa tým, že milujem second handy. Sú to také malé raje na zemi, kde je všetko. Akoby vám niekto chcel splniť sny doslova za pár centov. Dokážem tam tráviť hodiny. Občas o nich s priveľkým nadšením rozprávam, ale moje kamarátky odchádzajú z týchto obchodov väčšinou sklamané. Vraj len ja mám šťastie na super úlovky. Skôr si myslím, že je to o trpezlivosti a z veľkej časti aj o predstavivosti. Šikovná a kreatívna žena dokáže zo zdanlivo nemožného kúska urobiť trend, ktorý by chcela každá. A presne o to sa vždy snažím. V mojej hlave vznikne hneď niekoľko scenárov, k čomu by sa mi daná vec hodila a ako krásne by vyzerala s tou kabelkou z minula :) Hra, ktorej pravidlá určujete vy. Presne to na móde milujem!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V začiatkoch môjho maniactva mi prekážalo, keď som na ulici cítila pohľady ľudí. Žijem v malej dedine, takže o to horšie. Časom sa naučíte ignorovať tie hlavy, čo sa za vami s počudovaním otáčajú, verte mi ;) Najdôležitejšie je, aby ste boli presvedčení o kvalite svojho outfitu a nebáli sa nosiť ho s hrdosťou. To je tajomstvo úspechu a určite nie som prvá, ktorá na to prišla.

Často počúvam, že som extravagantná. Tomuto označeniu sa nebránim, pretože miešam rôzne štýly. Mám rada výrazné farby, ale nerobí mi problém chodiť celá v čiernom. Môžem byť za dámu alebo za "bezdomovca". Oblečko na každú náladu :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Človek je rád, ak ho ostatní ocenia. Je pre mňa potešujúce, že ma niekto zavolá na nákupy, aby som mu radila. Zvyknú to robiť opakovane, takže mi to asi ide :D

Týmto článkom si nechcem nič dokazovať. Asi by som len bola rada, ak by tí, čo majú módu v krvi, ale chýba im odvaha prezentovať sa, vyšli zo svojej ulity. Slovensko by naozaj potrebovalo viac originality v uliciach. A tí, ktorí sú schopní len bezdôvodne kritizovať alebo neprimerane vyvaľovať oči, nech sa radšej starajú o seba. Určite sa nimi nenechajte odradiť :)

Zuzana Jacková

Zuzana Jacková

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neobyčajná, zvláštna, ironická, divoká a zároveň jemná. Chvíľu jasné slnko, následne búrkový mrak;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu