reklama

Mužom

Milí muži! Rozhodla som sa o vás niečo napísať, aj keď tým riskujem uvrhnutie do večnej nemilosti, ale naozaj to robím pre vaše dobro. Možno som mladá a nie príliš skúsená, ale mám dobrý pozorovací talent a čo je dôležité, neuniknú mi ani detaily. Niektoré poznatky môjho neplánovaného „výskumu" vám poskytnem nižšie:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (65)

Hm...čím začať... Asi tým, čo ma za posledné roky najviac zarazilo - nedostatok sebaúcty. Áno, priznávam, že v tejto kategórii sa poväčšine dobre „darí" ženám, ktoré v snahe uloviť svojho krásavca neváhajú ponúknuť, ukázať, dať čokoľvek. Chlapi to robia trochu menej okázalým spôsobom - dobiedzaním, trápnymi komplimentmi, ktoré niekde započuli a teraz sa ich snažia aplikovať v praxi, lákaním na alkohol, domy, chaty... Je smutné, ako málo z dnešných mužov cítiť nejakú charizmu, sebavedomie, niečo, čo ma núti sa na toho chlapa len s obdivom pozerať a v duchu si vravieť - to je teda borec :D Áno, toto sú podľa mňa „borci", muži s humorom, inteligenciou, dávkou originality a pestrou slovnou zásobou. Nie tí, ktorí majú peniaze a nulové osobnostné kvality.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Poďme ďalej. Pokec, kapitola sama o sebe. Nebudem sa tváriť, že ho nepoužívam, nech už si ma zaradíte kamkoľvek. Na moju obhajobu mi slúži fakt, že som tam spoznala veľa ľudí, na ktorých nedám dopustiť, ale aj veľa takých, ktorí mi prispejú do tohto malého zhrnutia. Bombardovanie RP-čkami, sledovanie, kedy sa už len vyskytnem online, urážky, ak neodpíšem do minúty, pozvania na rande, aj keď si nemáme čo povedať... Asi si poviete, že takto sa zoznamujú len zúfalci a ja by som síce túto kategóriu nechcela nazvať tak kruto, keby na tom nebolo niečo pravdy. Iba málokedy ma milo prekvapí správa, ktorá je napísaná gramaticky správne a neobsahuje vulgarizmus alebo neslušný návrh. Ale aj toto je neoddeliteľná súčasť dnešnej doby, je to internet, je to verejný portál, je to miesto, kde človek prezentuje sám seba v akejkoľvek forme. Prečo to potom väčšina mužov (budem to teraz zvaľovať na mužské pokolenie, ale tento článok je pre vás páni:)) robí v takej primitívnej podobe? Teda buď sú od prirodzenia:) takí alebo je to skrátka jednoduchšie. Bohužiaľ, vôbec nie príťažlivé a veľmi otravné...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalší bod - prečo odpľúvate na zem? Budem naozaj veľmi vďačná, ak mi toto niekto vysvetlí. Mám pocit, že to je akási mužská choroba, ktorá sa veľmi rýchlo šíri:) Pardon, ale je to nechutné.

Keďže tento článok píšem ja, ide o môj osobný pohľad a čisto subjektívny názor, dovolím si mať ešte jednu pripomienku, s ktorou samozrejme nikto iný súhlasiť nemusí. Ak je muž príliš poslušný, všetko žene dovolí, je to nuda... Už dlho sa tvrdí, že zlí chlapci sú proste príťažlivejší a ja nebudem odporovať. Chlap musí byť trochu drzý, mať vlastný názor, dokázať si ho presadiť a nie si nechať skákať po hlave. A vedzte, že toto je naozaj môj reálny názor, mňa, ktorú považujú za dominantnú. Aj tak by som chcela, aby ma niekto dokázal občas uzemniť a skrotiť :D Nedoliezajte, nepodlizujte sa, buďte trochu ľahostajní a nad vecou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A na záver... Nie som dokonalá a pre mnohých budem odteraz zatratená, ale ja mám mužov naozaj rada. Veľmi na vás oceňujem úprimnosť, priateľstvo s vami má pre mňa väčšiu hodnotu ako priateľstvo so ženou. Tento článok berte len ako zopár dobre mienených upozornení na chyby, ktoré mňa (a podľa slov žien z môjho okolia tiež) dosť odrádzajú. Výhovorky typu - som sám, lebo som škaredý, chudobný, nezaujímavý, nechajte na pokoji a skúste sa hlbšie ponoriť do svojho vnútra, odkiaľ nepochybne vyhrabete kvality, ktorými očaríte vytúženú slečnu pri najbližšej príležitosti:)

Zuzana Jacková

Zuzana Jacková

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neobyčajná, zvláštna, ironická, divoká a zároveň jemná. Chvíľu jasné slnko, následne búrkový mrak;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu