reklama

Matika naša každodenná...

Zase raz sa blíži písomka z matiky. Je načase prepočítať všetky príklady, ktoré som odkladala, lebo mi boli až priveľmi nesympatické. Vymedzím si na nich čas a začnem pracovať. Postup sa mi zdá správny, dokonca sa po úmornom premýšľaní dopracujem k nejakému výsledku, avšak pri pohľade do správnych odpovedí zisťujem, že je úplne odveci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

S nádejou kontrolujem postup ešte raz, ale chybu nenachádzam ani po prelistovaní piatich zošitov, v ktorých je daná problematika rozobraná. Pomyslím si, že to je predsa len prvý príklad, a že snáď ten druhý dopadne lepšie. Moja nádej definitívne hasne vo chvíli, keď si prejdem všetky úlohy, a ani jeden môj výsledok sa nepodobá tomu správnemu.

Áno, ak si myslíte, že som matematický antitalent, vaše dohady sú správne. Vždy sa u mňa opakuje scenár podobný tomuto. Neviem, čím to je, ale aj napriek všetkému vynaloženému úsiliu, sa nedočkám odmeny v podobe pochopenia postupu. Pre mňa sú to len čísla, ktoré ani nedávajú zmysel. Počítanie ako také mi pripadá neskutočne monotónne, a môj mozog sa odmieta čo i len jednou bunkou zapojiť do tejto nudnej činnosti.

Vo všeobecnosti si myslím, že ľudia s hlavou na matematiku, to majú podstatne jednoduchšie. Vždy je ľahšie naučiť sa niečo naspamäť, než snažiť sa pochopiť niečo, čomu nerozumiete, nech sa na to pozeráte z ktorejkoľvek strany. Na matike je iróniou aj to, že už keď sa vám zdá, že svitlo na lepšie časy, po chvíli zistíte, že to bol len krutý klam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A takto sa so mnou táto veda hrá už dlho. Každý rok dúfam, že ju už NIKDY vo svojom rozvrhu neobjavím, a ona tam just je! A myslím, že by tam bola, aj keby som študovala odbor na míle vzdialený od matematiky. Proste len preto, aby mi znepríjemňovala život:)

Zuzana Jacková

Zuzana Jacková

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neobyčajná, zvláštna, ironická, divoká a zároveň jemná. Chvíľu jasné slnko, následne búrkový mrak;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu