reklama

Chceš brigádu? Nájdi ihlu v kope sena!

Nie som ten typ človeka, ktorý čaká, že mu niečo spadne z neba, alebo že všetko dostane zadarmo. Vždy, ak niečo chcem alebo potrebujem, vyvíjam značné úsilie na dosiahnutie požadovaného cieľa. Rovnako to bolo aj v prípade hľadania brigády na leto (ktoré ešte stále pretrváva, keďže doteraz bolo neúspešné).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Som študentka, preto veľkými sumami v peňaženke neoplývam, a keďže mám to šťastie byť aj zdravá, dokonca s chuťou do práce, brigáda by pre mňa bola ideálna príležitosť na zárobok. Teda, ak by som nejakú mala.

V prvom rade je nutné podotknúť, že pochádzam z východného Slovenska, o ktorom je dobre známe, že tu veľa práce niet a nezamestnanosť je jedným z najväčších problémov. Už to je prvá bariéra pri mojom pátraní. Nenechala som sa však odradiť a začala ako väčšina mojich vrstovníkov skúšať šťastie v Tescu, kde veľmi optimisticky visel plagát, že dokonca niekoho ako sme my zháňajú. Poslali nás s kamarátkou na recepciu, kde nám veľmi "milá" pani odmietla vôbec zapožičať pero na vyplnenie žiadosti o zamestnanie, takže sme nakoniec Tesco obohatili o našich 23 centov. Žiadosti sme podali, a už sme sa vopred vytešovali z našej skvele sa rozbiehajúcej kariéry, avšak doteraz náš nikto nekontaktoval...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jeden neúspech ma však neodradil a začalo sa nekonečné prehľadávanie všetkých možných internetových stránok. Koľko mailov so životopisom som rozposlala už snáď ani nespočítam. Odpovede sa mi dostalo zhruba na dva. V tom prvom ma pozvali na pohovor, s tým, že sa máme dohodnúť na termíne, avšak na opakované maily z mojej strany som sa už reakcie nedočkala. Potom prišla nádej v podobe ponuky na roznos letákov. Pánko mi v telefóne tvrdil, že sa už predbežne rozhodol pre mňa, že môžem pracovať ako mi to len bude vyhovovať, len nech mu zašlem svoje osobné údaje, že si ma zaregistruje. Ozvať sa mi mal na druhý týždeň, ale scenár bol rovnaký. Maily odignoroval a zjavne si s pokojným svedomím žije ďalej a na svoje sľuby kašle. Samozrejme som si aj čosi odchodila, keď už som sa začala priamo v predajniach pýtať, či niekoho nepotrebujú. V podstate som dostala vždy rovnakú odpoveď...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bola som nútená vypočuť si aj niekoľko názorov o tom, že som si brigádu začala hľadať neskoro, alebo že som jednoducho lenivá a málo sa snažím... To nech mi vraví ten, čo si prešiel rovnakým kolotočom ako ja. Moji rodičia nie sú nijako vplyvní, aby mi dohadzovali rozličné pozície a musím sa spoliehať na vlastné sily. Tých mám ešte dosť, preto hľadať neprestávam a verím, že moja snaha sa dočká sladkej odmeny:) Do toho času ma tatko vehementne zamestnáva na záhrade, prípadne aj v domácnosti, takže s vyloženými nohami určite nevysedávam. Aj z práce zadarmo môžete niečo tažiť, napríklad dobrý pocit z peknej záhradky;) Howgh!

Zuzana Jacková

Zuzana Jacková

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neobyčajná, zvláštna, ironická, divoká a zároveň jemná. Chvíľu jasné slnko, následne búrkový mrak;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu